Trening 10-12 år

Postet av Tove Brække Hovde den 14. des 2015

Det er fortsatt dårlig skiføre på Saga. Vi kjører barmarktrening på Fagerlund skole fra kl 18.0-19.00 inntil det blir skiføre på Saga igjen


Logg inn for å skrive en kommentar.