INNKALLING TIL ÅRSMØTE PÅ VELDRE SAG 14. MARS 2016
Postet av MjøsSki den 3. feb 2016
Innkalling til årsmøte i MjøsSki
Styret innkaller herved til årsmøte i MjøsSki.
Årsmøtet avholdes mandag den 14.03.16 kl. 20.00 i Sagstua på Veldre sag.
Se link for nærmere informasjon:
Logg inn for å skrive en kommentar.