"Ungdomsløftet" Invitasjon til seminar 15. mars
Postet av MjøsSki den 28. feb 2016
Invitasjon til gratis seminar og nyttig påfyll!
Når: 15. mars 2016 kl 18.00 – 21.00
Hvor: Scandic Hotell Hamar
Tema: Hedmark Idrettskrets har gleden av å invitere til seminar hvor vi setter fokus på «Ungdomsløftet» i lys av Ungdoms-OL.
Hvem: Målsetting for seminaret er at klubber, idrettsråd og særkretser kommer sammen for å diskuterer ulike temaer rundt ungdomssatsing.
Naturligvis vil ungdommen selv være sterkt representert på seminaret.
Hvordan: Seminaret legger opp til en blanding av presentasjoner og «kafe-dialoger».
Våre samarbeidspartnere på seminaret er Hedmark Fylkeskommune og vårt nettverk av ungdommer.
Vi oppfordrer alle klubbene til å ta med seg en eller flere ungdomsrepresentanter!
Nå kan dere være med å diskutere fremtiden til våre dyktige ungdommer!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra MjøsSki
Håvard ❤️
26.04.2026
Avslutning klubbrennsesongen onsdag 25. mars
22.03.2026
Tidsplan lørdag teamsprint og langrennscross
20.03.2026
Dugnadslister 21. og 22.mars
20.03.2026
KM og kretscupavslutning på Veldre sag
13.03.2026